Nota de informare candidati
Nota de informare pentru candidati
1. Operatorul de data cu caracter personal
S.C. Complex Savoy S.A., denumit încele ce urmează Savoy Hotelsau Societatea, o companie în continuă dezvoltare, specializată în servicii hoteliere, proprietara Hotelului Savoy, cu sediul social în HotelSavoy, Mamaia, jud. Constanța, România, fiind înregistrată în Registru cu nr.J13/1157/1995, având Cod Unic de Înregistrare
RO7252404, în calitate de operator de date și potențial angajator, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 679din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privindprotecția datelor –”GDPR”) ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punerea în aplicare a Regulamentului General privind protecția datelor și ale oricăror altereglementări legale aplicabile privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal, cu buna-credință și în realizarea scopurilor specificate înprezenta ”Notă de informare”.
2. Persoanele vizate de prelucrare șidatele cu caracter personal
În calitate de candidat (”persoana vizată”) pentru un post deschis în cadrul Savoy Hotel (rol de Operator), acesta poate prelucra următoarele tipuri de date cu caracter personal cu privire la dumneavoastră:
a) date personalede identificare: nume, prenume, adresa de domiciliu/reședință, data nașterii, numărul detelefon, adresă de e-mail, naționalitate, cetățenia, datele din cartea de identitate sau pașaport, CNP, serie și număr C.I./Pașaport, fotografia sau alte date de identificare în măsura în care sunt incluse în CV-ul dumneavoastră (in anumite momente din procesul de recrutare si pentru anumite poziții);
b) date care permit verificarea condițiilor de eligibilitate si de selecție aferente procesului de recrutare:
informațiile incluse în actele de studii, atestate/certificate profesionale sau atestate emise deautoritățile de reglementare, specifice postului, vizele de ședere în țară,referințe, note de interviu, experiența profesională;
c) condițiide angajare: evidențe privind oferta de muncă, cum ar fi, dar fără a se limita la informații privind salariul propus și oferit, bonusuri,beneficii, durata perioadei de probă, etc;
d) date privind sănătatea: detalii privind eventuale dizabilități sau restricții de muncă ale persoanei vizate, dacă este cazul;
e) date referitoare la cazierul judiciar: în cazurile în care Savoy Hotel hotărăște această condiție, prelucrarea având la bază îndeplinirea unei obligații legale;
Categoriile de mai sus sunt solicitate specific doar pentru acele poziții unde informațiile respective sunt necesare, astfel este posibil ca in majoritatea pozițiilor deschise in cadrul Societății noastre,categoriile utilizate sa fie mai reduse.
3. Sursa datelor
Informațiile vor fi transmise de dvs. direct către noi sau pot fi colectate indirect de la terțe părți, cum ar fi platforme electronice profesionale pe care le putem utiliza pentru promovarea posturilor disponibile în cadrul Savoy Hotel, de exemplu: eJobs, BestJobs sau prin intermediul paginii noastre de Facebook; Instagram, Linkedin sau TikTok.
Datele dvs. pot fi primite și prin intermediul site-ului nostru web, la secțiunea ”cariere”, https://www.savoyhotel.ro/cariere , unde veți regăsi un formular care va trebui completat în vederea trimiterii candidaturii, la care aveți posibilitatea să adăugați și CV-ul.
De asemenea, putem genera anumite date în legătură cu dumneavoastră, cum ar fi notele de interviu pe care le luam în cursul întâlnirii cu dumneavoastră.
4. Scopurile și temeiurile juridiceale prelucrării datelor cu caracter personal
Savoy Hotel prelucrează datele mai sus menționate în următoarele scopuri:
a) În vederea selectării candidaților de interes pentru Savoy Hotel, în etapa premergătoare recrutării, respectiv în etapa depunerii CV-ului de către candidat prin orice mijloc, prin aplicarea pe un post publicat de către Savoy Hotel pe website-ul propriu sau pe un alt website de profil, sau în orice altă modalitate, temeiul juridic îl constituie art. 6 alin. 1 lit. a) GDPR sau art. 9 alin. 2 lit. a) (pentru datele vizând starea de sănătate), respectiv consimțământul candidatului exprimat prin simpla depunere a CV-ului și/sau prin aplicarea efectivă pe un website.
b) În vederea recrutării candidaților de interes pentru Savoy Hotel, în etapa recrutării propriu-zise, atunci când operatorul derulează și alte activități specifice procesului recrutării decât analizarea CV-ului, cum ar fi interviuri, teste, apeluri telefonice etc.
Temeiul juridic îl constituie:
a) efectuarea de demersuri în vederea încheierii contractului de muncă și a executării acestuia(art. 6 alin. 1 lit. b GDPR);
b) îndeplinirea unei obligații legale (art. 6 alin. 1 lit. c din GDPR), cum ar fi în vederea examinării prealabile a dreptului/permisului de muncă în România, prelucrarea cazierului judiciar, etc.
c) consimțământul candidatului, în ceea ce privește prelucrarea datelor de sănătate (art. 9 alin. 2 lit. a) GDPR).
5. Durata prelucrării datelor
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi stocate pe o perioada limitata de timp și în conformitate cu condițiile și prevederile legale, astfel:
a) în situația în care CV-ul dumneavoastră nu prezintă interes pentruSavoy Hotel, acesta va fi șters din baza de date in termen de 6 luni de la data primirii lui;
b) în situația în care CV-ul dumneavoastră prezintă interes pentru unalt post pe care Savoy Hotel îl are în recrutare decât cel pentru care ați candidat sau in cazul în care CV-ul prezinta interes pentru Savoy Hotel, dar SavoyHotel nu are in prezent un post vacant compatibil cu pregătirea și/sauexperiența dumneavoastră, CV-ul va fi șters din baza de date in termen de 12luni de la data primirii acestuia, exceptând situația în care Savoy Hotel va contactează si va dați acordul pentru continuarea procesului de recrutare pe alt post sau pentru păstrarea datelor pentru o eventuala prelucrare viitoare;
c) in cazul în care CV-ul prezinta interes pentru Savoy Hotel, dar cu toate acestea nu deveniți angajatul Savoy Hotel, datele dumneavoastră cu caracter personal se vor păstra pe o perioadă de 3 ani de la data încetării procesului de selecție in ceea ce va privește;
d) in cazul in care deveniți angajat Savoy Hotel, datele dumneavoastrăcu caracter personal vor fi păstrate atât pe durata desfășurării procesului de recrutare, până la momentul angajării, cat si după aceasta data, în dosarul de personal si vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Notei de informare vizând prelucrarea datelor dumneavoastră in calitate de salariat, ce va va fi comunicata la momentul angajării.
Totodată, datele dvs. cu caracter personal pot fi prelucrate si pe durata existentei unei obligații legale pentru păstrarea datelor, respectiv pe durata existentei unui alt temei justificativ legal.
La expirarea termenului de prelucrare, datele cu caracter personal vor fi șterse sau anonimizate, după caz.
6. Necesitatea prelucrării datelor
Nu va revine nicio obligație legală sau contractuală de a ne pune la dispoziție date cu caracter personal, însă, fără aceste date, nu putem să va contactăm si să va includem în procesul de selecție a candidaților. Dacă veți fi selectat, datele dumneavoastră vor fi necesare pentru evaluări ulterioare si încheierea contractului de muncă. În orice caz, va veți putea retrage oricând candidatura depusă la noi, indiferent de faza încare se află procesul de recrutare.
7. Necesitatea datelor cucaracter personal
Datele dvs. vor fi divulgate în cadrul Societății doar către persoanele care au în atribuțiile de serviciu sarcini legate de gestionarea personalului(membrii departamentului de Resurse Umane) sau către managementul societății sau alte persoane care au nevoie de acces la Datele dvs. pentru a-și îndeplini atribuțiile specifice.
Societatea poate, de asemenea, să prezinte Datele dvs. unor terțe părți care furnizează servicii tehnice și organizaționale în legătură cu activitățile legate de resursele umane sau către consultanții Societății în scopurile menționate în această Notificare.
Societatea va exercita o diligență adecvată în selectarea furnizorilor de servicii și va solicita ca acești furnizori să mențină măsurile de securitate tehnice și organizaționale adecvate pentru a vă proteja datele și pentru a le procesa în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.
Societatea poate, de asemenea, să dezvăluie datele dvs. autorităților, după cum este necesar sau permis de prevederile legale și/sau un hotărâri ale instanțelor.
În aceste condiții, destinatarii datelor cu caracter personal pot include:
· Instituții de asigurări sociale;
· Furnizoriide asigurări si/sau servicii de sănătate;
· Autoritățile fiscale, inclusiv Ministerul de Finanțe;
· Organismele și instituțiile publice, în cazul în care se aplică o obligație statutară sau de reglementare ;
· Alte instituții de credit și servicii financiare sau instituții similare cărora le dezvăluim date personale pentru a realiza relația de munca (de exemplu, pentru plăți salariale, pentru beneficii);
· Auditorii și inspectorii fiscali;
· Organele de urmărire penală;
· Instanțele judecătorești.
8. Transferul Datelor in afara UE sau SEE
Ca regula,Societatea nu va transfera Datele în afara Uniunii Europenesau a Spațiului Economic European.
9. Securitatea datelor
Societatea menține măsurile de securitate fizice, tehnice și organizatorice pentru a proteja Datele împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii, restricționării sau accesării accidentale, ilegale sau neautorizate, indiferent unde sunt procesate.
Politica noastră de securitate reglementează modul în care vă protejam Datele; o copie a acestei politici de securitate poate fi obținută de la Departamentul de Resurse Umane.
10. Drepturile persoanei vizate
În conformitate cu dispozițiile aplicabile în ceea ce privește datele personale, vă informăm că aveți următoarele drepturi, care pot fi exercitate prin adresarea unei cereri în acest sens utilizând datele de contact indicate în Secțiunea (10) de mai jos:
· Dreptul de acces la Datele prelucrate;
· Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea Datelor;
· Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării;
· Dreptul de a vă opune prelucrării;
· Dreptul de a nu fi supus unei decizii automate, inclusiv profilare;
· Dreptul la portabilitatea datelor;
· Dreptul de a depune plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor și de a vă adresa instanțelor de judecată competente.
Aceste drepturi nu sunt absolute și fără limită de exercitare, acest lucru însemnând că dacă în urma analizăriicererii dumneavoastră o vom găsi neîntemeiată, o vom respinge. Desigur, vom explica motivele respingerii, iar dumneavoastră veți putea înainta, dacă veți considera oportun, plângere în fața Autorității de Supraveghere a PrelucrăriiDatelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), la următoarele date de contact:
Web page: http://www.dataprotection.ro
Adresa e-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Tel.:40.318.059.211/ +40.318.059.212
11. Responsabilul cu Protecția Datelor
În considerarea dispozițiilor legale aplicabile, Societatea a desemnat un Responsabil cu Protecția Datelor, pe care îl puteți contacta, în cazul oricăror nelămuriri, întrebări sau solicitări, la adresa de e-mail: dpo@savoyhotel.ro .
Puteți, de asemenea, să nescrieți folosind următoarele date de contact:
Adresa: Hotel Savoy, Mamaia, jud. Constanța, România.
Telefon:0241606900
Vom depune toate diligențele pentru a vă răspunde la solicitare în termen de 30 de zile din momentul primirii acesteia, conform dispozițiilor GDPR. Acest termen poate fi totuși prelungit in funcție de complexitatea cererii, volumului mare de cereri primite într-o anumită perioadă sau imposibilitatea de a identifica persoana solicitantului într-un termen util.
12. Întrebări sau solicitări
Dacă aveți întrebări cu privire la această Notificare sau doriți (i) să accesați sau să revizuiți datele dvs. sau să aflați mai multe informații în legătură cu acestea sau (ii) să faceți alt tip de solicitare legată de datele dvs., vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal sau departamentul HR.