InformaTii Utile

La Hotel Savoy Mamaia, aveti tot ce va trebuie pentru un sejur relaxant si placut. Oferim optiuni variate de cazare si un pachet All-Inclusive care include baruri si restaurante cu preparate delicioase.

Organizam activitati distractive pentru adulti si copii, astfel incat toata familia sa se bucure. In plus, facilitatile noastre pe plaja si la piscina va asigura confortul si relaxarea de care aveti nevoie. Tot ce ramane de facut este sa va bucurati de fiecare moment petrecut la noi!

Check-in / Check-out

Intrebări Frecvente

Cum se efectueaza check-in-ul si check-out-ul?

Check-in-ul este disponibil incepand cu ora 18:00, iar la plecare, va rugam sa efectuati check-out-ul pana la ora 12:00. Daca aveti nevoie sa faceti check-in la o alta ora, incercam sa onoram cererea in functie de gradul de ocupare al hotelului. Dupa ce ati facut check-out-ul, pachetul All Inclusive Ultra Boost ramane accesibil pana la ora 14:30. Daca doriti sa ramaneti in camera mai mult timp, puteti solicita un check-out intarziat la receptie. Confirmarea depinde de disponibilitate, iar in cazul in care este aprobat, veti putea pastra camera pana la ora 16:00 sau chiar mai tarziu, insa cu aplicarea unei taxe suplimentare. Aceasta taxa variaza in functie de tarifele hotelului si poate reprezenta 50% sau 100% din pretul unei nopti de cazare. Pentru informatii suplimentare, va recomandam sa contactati receptia.

Daca venim mai devreme de ora check-in-ului si nu ne putem caza, putem sa mergem la plaja? Avem unde sa ne lasam bagajele?

Daca ajungeti mai devreme la hotel, va puteti relaxa pe plaja pana la ora de check-in. Bagajele dumneavoastra pot fi lasate la receptie, unde vor fi preluate si depozitate in siguranta, astfel incat sa va puteti bucura de timpul liber fara griji, pana cand camera va fi gata pentru dumneavoastra.

Pot sa servesc pranzul la sosire si sa renunt la el in ultima zi?

Pachetul All Inclusive Ultra Boost incepe odata cu cina din ziua sosirii si se incheie cu pranzul din ziua plecarii. Dupa check-out, beneficiile pachetului raman disponibile pana la ora 14:30. Pranzul din ziua plecarii nu poate fi reprogramat, insa, daca doriti sa luati masa de pranz si in ziua sosirii, va oferim posibilitatea de a achizitiona, contra cost, pachetele noastre Extra.

Unde ma pot schimba pana ma cazez?

Pentru confortul dumneavoastra, am amenajat o cabina speciala atat langa piscina, cat si pe plaja, unde va puteti schimba daca ajungeti inainte de ora check-in-ului. Astfel, va puteti bucura de relaxare imediat ce ati ajuns.

Putem achizitiona doar cazare fara mese?

Pentru a va asigura o experienta de vacanta cat mai placuta si lipsita de griji, Savoy Hotel Mamaia va ofera exclusiv pachete de cazare in regim All-Inclusive. Astfel, veti putea savura toate mesele, gustarile si bauturile preferate, fara sa va faceti griji cu privire la costuri suplimentare. Ne dorim sa va bucurati pe deplin de sederea la noi, avand acces nelimitat la toate facilitatile si serviciile pe care le oferim.

Ce documente sunt necesare la check-in?

Pentru check-in veti avea nevoie de actul de identitate, certificatul de nastere al copiilor, daca este cazul, iar in cazul in care rezervarea dvs a fost efectuata printr-o agentie avem nevoie si de voucher-ul eliberat de catre aceasta.

Care sunt regulile privind accesul cu animale de companie in hotel si ce taxe sau documente sunt necesare?

Accesul cu animale de companie este permis in toate spatiile de cazare, dar nu si in restaurant sau pe terase. In zonele comune precum plaja, barul de pe plaja, Lobby Bar, piscina si barul de la piscina, animalele de companie pot intra doar daca sunt tinute intr-o cusca, cu zgarda, lesa sau ham. Animalele de pana la 5 kg beneficiaza de gratuitate, iar pentru cele peste 5 kg se percepe o taxa de 100 de lei pe noapte, achitata la receptie. La check-in, este necesara prezentarea carnetului de sanatate vizat la zi al animalului.

Baruri si restaurante

Intrebări Frecvente

Ce bauturi sunt incluse in pachetul All Inclusive Ultra Boost?

Pachetul include bauturi alcoolice, non-alcoolice si cocktail-uri, disponibile la barurile din resort conform urmatoarelor ore:

Bar Piscina si Bar Plaja: 09:00 - 19:00

Bar Dom Plaja: 19:00 - 23:00

Bar Terasa Restaurant: Deschis in timpul meselor si seara pana la ora 22:00.

Care sunt orele de servire a meselor?

Mesele sunt servite conform urmatorului program:

Mic dejun: 07:00 - 10:00

Snack light: 10:30 - 11:30

Pranz: 12:30 - 14:30

Snack: 17:00 - 18:00

Cina: 19:00 - 21:30

Sunt celiac, se pot pregati la bucatarie preparate fara gluten?

Personalul restaurantului se va ocupa de acest lucru, va rugam sa anuntati si la receptie in ziua check-in-ului, sau mentionati acest lucru in momentul in care faceti rezervarea.


Pot sa servesc pranzul la sosire si sa renunt la el in ultima zi?

Pachetul All Inclusive Ultra Boost incepe odata cu cina din ziua sosirii si se incheie cu pranzul din ziua plecarii. Dupa check-out, beneficiile pachetului raman disponibile pana la ora 14:30. Pranzul din ziua plecarii nu poate fi reprogramat, insa, daca doriti sa luati masa de pranz si in ziua sosirii, va oferim posibilitatea de a achizitiona, contra cost, pachetele noastre Extra.

Cum sunt servite mesele in functie de numarul de oaspeti?

Daca numarul de oaspeti este mai mic de 50, mesele vor fi servite à la carte, cu o selectie de meniuri prestabilite, astfel incat fiecare sa poata alege ce isi doreste. Insa, daca numarul de oaspeti depaseste 50, mesele vor fi organizate in stil bufet suedez, oferind o varietate de preparate din care fiecare isi poate crea propria farfurie.

Pot sa aduc alimente sau bauturi din exterior in hotel?

Din motive de siguranta alimentara si pentru a asigura o experienta placuta tuturor oaspetilor, nu este permis accesul cu alimente sau bauturi din exteriorul hotelului. Aceasta masura ne ajuta sa mentinem standarde ridicate de igiena si calitate in serviciile oferite. Va incurajam sa va bucurati de optiunile delicioase disponibile in cadrul hotelului, care sunt pregatite cu atentie pentru a va satisface toate gusturile.

Este permisa iesirea cu alimente si bauturi din restaurant sau terasa?

Alimentele si bauturile incluse in pachetul dumneavoastra trebuie consumate exclusiv in incinta restaurantului sau pe terasa, in timpul mesei. Aceasta regula asigura o experienta gastronomica placuta si organizata, astfel incat sa va puteti bucura de preparatele noastre intr-un mediu confortabil si placut. Va invitam sa descoperiti meniul nostru variat si sa savurati fiecare masa in compania celor dragi.

Daca am invitati din exterior, pot avea acces la masa sau la plaja?

Oaspetii invitati din exterior pot avea acces la masa sau la piscina/plaja dupa ce achita la receptie contravaloarea serviciului dorit. Odata ce achizitionati pachetul, veti primi o bratara pe care trebuie sa o purtati in mod obligatoriu pe durata sederii. Aceasta va va identifica ca avand acces la facilitatile noastre, asigurandu-va astfel o experienta placuta si fara griji in cadrul hotelului. Va asteptam cu drag sa va bucurati de timpul petrecut alaturi de noi!


Aveti meniuri pentru copii?

Intrucat suntem o locatie care ofera facilitati speciale pentru copii, am ales cu grija o varietate de produse menite sa raspunda nevoilor tuturor oaspetilor, in special ale celor mici. Fie ca este vorba despre preparate delicioase sau optiuni de divertisment, fiecare detaliu a fost gandit pentru a asigura un sejur placut si sigur pentru intreaga familie. Astfel, dorim sa ne asiguram ca cei mici se vor bucura de o experienta de neuitat in cadrul hotelului nostru.


All Inclusive ULTRA BOOST

Intrebări Frecvente

Ce contine pachetul All Inclusive Ultra Boost?

Pachetul All Inclusive Ultra Boost va ofera o experienta completa, incluzand cele trei mese principale, alaturi de doua gustari delicioase pe parcursul zilei. Veti avea la dispozitie bauturi incluse in toate barurile din incinta hotelului, iar accesul la plaja privata este garantat, fiecare membru al familiei beneficiind de un sezlong confortabil. La fel se aplica si pentru piscina hotelului.

Pentru a racori zilele calduroase, veti gasi inghetata in diverse sortimente, iar minibarul din camera va fi reumplut o data pe zi pentru a va asigura ca aveti mereu la indemana bauturi racoritoare. De asemenea, hotelul ofera spectacole captivante atat pentru adulti, cat si pentru copii, iar locurile de joaca sunt disponibile atat in aer liber, cat si in interior, asigurandu-le celor mici distractie pe tot parcursul sederii. Va invitam sa va bucurati de toate aceste facilitati si sa creati amintiri de neuitat!

Ce facilitati sunt oferite pentru familiile cu copii mici?

Hotelul nostru pune la dispozitie Pachetul Baby Ready, special conceput pentru familiile cu bebelusi. Acest pachet include carucioare, sterilizatoare, incalzitoare de biberoane si alte facilitati care va vor face sederea mai confortabila. La cerere, oferim si mancaruri pentru cei mici, gata sa fie mixate de catre parinti, astfel incat sa le puteti pregati mese sanatoase si delicioase.

In plus, am amenajat un loc special pe plaja destinat bebelusilor, dotat cu umbrar si nisip fin, unde cei mici se pot juca in siguranta si confort. Ne dorim sa va asiguram ca toate nevoile familiei dumneavoastra sunt indeplinite, astfel incat sa aveti parte de o vacanta placuta si relaxanta.

Cum este gestionat minibarul din camera?

Conform Hotarare 1074/2021, (privind stabilirea sistemului de garantie-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile “SGR”), dorim sa va aducem la cunostinta politica noastra referitoare la completarea minibarului si obligatia de returnare a ambalajelor goale:

In cadrul pachetului All Inclusive achizitionat de dumneavoastra sunt incluse produsele din minibar cu o alimentare pe zi, pentru a va asigura confortul in camera de hotel si a va oferi posibilitatea de a le consuma in intimitatea camerei dumneavoastra. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca personalul care efectueaza reumplerea minibarului sa gaseasca in camera de hotel ambalajele goale in vederea inlocuirii acestora.

Completarea minibarului se efectueaza zilnic doar pentru produsele pentru care gasim ambalajele goale in camera. Pentru a beneficia de completare, va rugam sa depozitati ambalajele goale in cosul pentru ambalaje din camera de hotel.

In cazul in care nu gasim ambalajele goale in camera, nu vom efectua completarea pentru acele produse.

Este esential sa returnati ambalajele goale conform obligatiei legale.

Prin aceasta masura, putem respecta legea privind stabilirea sistemului de garantie-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile “SGR” si, implicit, sa asiguram o planeta mai curata.

Divertisment

Intrebări Frecvente

Exista activitati de divertisment incluse?

Da, hotelul va oferi spectacole si programe de animatie atat pentru copii, cat si pentru adulti, incepand cu 12 iunie 2025. Aceste activitati sunt concepute pentru a adauga distractie si bucurie sederii dumneavoastra, asigurandu-va ca veti avea parte de momente de neuitat alaturi de familie si prieteni.

Asigurati divertisment pentru adulti?

Activitatile destinate celor mari, incep inca de dimineata cu sesiuni de yoga la rasarit, direct pe plaja. Nimic nu se compara cu o meditatie in briza marii! Apoi, pentru energizare si pofta de mancare, dansezi pe ritmuri latino – Zumba cu Spuma Party. Spectacolele de seara, vin cu varietate tematica: grecesti, turcesti, romanesti si pe langa asta, surprize, interpreti si entertaineri care difera de la un sezon la celalalt.

Aveti sala de fitness?

Nu avem sala de fitness, dar va recomandam sa participati la activitatile interactive pe care le desfasuram pentru adulti.

Care este programul orar in care se desfasoara spectacolele seara?

Spectacolele pentru copii sunt programate sa inceapa la ora 20:00, oferindu-le celor mici o oportunitate de a se distra si a se bucura de momente pline de magie si divertisment. Dupa ce acestia isi termina programul, spectacolul dedicat adultilor va incepe la ora 21:00, oferind o experienta captivanta si relaxanta pentru toti oaspetii. Astfel, intreaga familie poate sa se bucure de o seara plina de divertisment, fiecare la activitatile potrivite varstei lor.Spectacolele pentru copii sunt programate sa inceapa la ora 20:00, oferindu-le celor mici o oportunitate de a se distra si a se bucura de momente pline de magie si divertisment. Dupa ce acestia isi termina programul, spectacolul dedicat adultilor va incepe la ora 21:00, oferind o experienta captivanta si relaxanta pentru toti oaspetii. Astfel, intreaga familie poate sa se bucure de o seara plina de divertisment, fiecare la activitatile potrivite varstei lor.

Locuri de joaca

Intrebări Frecvente

Aveti locuri de joaca pentru copii?

Da, hotelul dispune de un spatiu de joaca generos, amenajat pe o suprafata de peste 1500 mp, care include diverse gonflabile si complexe de joaca, situate direct pe plaja. Aceasta zona de distractie ofera copiilor oportunitatea de a se juca si de a se bucura de soare in aer liber sub supravegherea parintilor.

In plus, avem si un spatiu de joaca interior, cu supraveghetor, numit „La Domnul Girafa - Academia de joaca”, unde cei mici pot explora si se pot distra in siguranta, indiferent de vreme. Astfel, parintii pot fi linistiti stiind ca micutii lor au parte de momente pline de bucurie si activitate, atat pe plaja, cat si in interior.

Ce activitati recreative sunt pentru copii?

In resortul nostru, copiii se pot bucura in fiecare seara de spectacole captivante oferite de Teatrul de Papusi, transformand fiecare noapte intr-o experienta plina de magie si divertisment. Pe parcursul zilei, programul este la fel de interesant, cu activitati variate, jocuri, concursuri si petreceri animate de trupa noastra de entertaineri, care se asigura ca cei mici se distreaza si se simt bine.

De asemenea, au acces la locurile de joaca de pe plaja si de la piscina, dotate cu jucarii gonflabile si tobogane, perfect pentru a-si consuma energia intr-un mod distractiv. Pentru zilele in care prefera sa se joace in interior, locul de joaca „La Domnul Girafa” este deschis din data de 1 iunie, intre orele 10:00 si 19:00, oferind un spatiu sigur si prietenos pentru explorare si distractie. Astfel, ne asiguram ca fiecare copil are parte de o vacanta plina de amintiri frumoase si activitati diverse.

Parcare

Intrebări Frecvente

Ce trebuie sa stiu despre parcarea auto?

Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile. In ziua check-out-ului, locul de parcare trebuie eliberat pana la ora 14:30.

Parcarea este pazita?

Parcarea autovehiculelor clientilor hotelului este pusa la dispozitie gratuit, in limita locurilor disponibile, in parcarea din fata hotelului. Capacitatea parcarii este de 60 de locuri. Hotelul nu efectueaza rezervari pentru parcare. Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru masinile din parcarea privata si pentru obiectele lasate in interiorul acestora.

Rezervari

Intrebări Frecvente

Cum pot rezerva?

Rezervarea se poate face prin telefon, email sau direct pe site-ul nostru www.savoyhotel.ro. In urma solicitarii dumneavoastra de rezervare, veti primi un email de confirmare a acesteia, care va contine toate detaliile necesare pentru a putea finaliza rezervarea.

Cum pot achita sejurul?

Hotelul accepta platile prin virament bancar, link-uri de plata securizate, cu posibilitatea de a achita in rate, sau cu card de vacanta.

Cum pot fi sigur ca rezervarea este confirmata?

Pentru a va confirma rezervarea este nevoie sa achitati un avans, conform politicilor de plata ale ofertei acceptate. Detaliile pentru plata le regasiti in confirmarea primita pe email sau pe site-ul nostru la Sectiunea Termeni si Conditii.

Daca nu pot onora sejurul din motive justificate sau motive medicale ce se intampla cu sumele achitate?

In cazul in care sejurul nu poate fi onorat din motive justificate, pe baza actelor doveditoare, acesta se poate reprograma, pentru o perioada imediat urmatoare in functie de disponibilitatea hotelului, sau pentru vara anului viitor. Sumele achitate se pastreaza cu titlul de avans.

Pana la ce varsta au copiii gratuitate?

Toti copii cu varsta pana in 7 ani beneficiaza de gratuitate in orice apartament sau camera dubla family. In camerele duble, primul copil cu varsta pana in 7 ani beneficiaza de gratuitate fara a i se acorda pat suplimentar, iar pentru cel de-al doilea copil cu varsta pana in 7 ani, se achita un supliment de 10% calculat din valoarea intregului sejur si se acorda pat suplimentar.

Ce fel de pat suplimentar se acorda?

Patul suplimentar este un pat pliabil destinat unei singure persoane. Aceasta optiune este ideala pentru a oferi un loc de odihna confortabil pentru un oaspete in plus, fara a compromite spatiul din camera.

Ce documente sunt necesare la check-in?

Pentru check-in veti avea nevoie de actul de identitate, certificatul de nastere al copiilor, daca este cazul, iar in cazul in care rezervarea dvs. a fost efectuata printr-o agentie avem nevoie si de voucher-ul eliberat de catre aceasta.

Se mai poate caza o a treia persoana cu noi in camera?

Da, este posibil sa adaugati un al treilea adult in camera, insa acest lucru este permis doar daca tipul camerei permite acest lucru. Al treilea adult este acceptat exclusiv in camerele duble family sau in apartamente, si va fi necesar sa achitati diferenta de tarif corespunzatoare.

Pot sa platesc cu cardurile de vacanta?

Desigur, cardurile de vacanta sunt acceptate, indiferent de societatea emitenta. Pentru plata cu carduri de vacanta, putem emite un link de plata securizat, ce poate fi accesat direct de pe device-ul dvs. Plata cu cardurile de vacanta este acceptata doar daca titularii cardurilor sunt cei care urmeaza a se caza.

Rezervati camere in regim single?

Avand in vedere ca suntem un hotel dedicat in special familiilor cu copii, nu oferim camere in regim single. Ne dedicam eforturile pentru a crea spatii de cazare care sa fie potrivite si confortabile pentru intreaga familie, astfel incat toti oaspetii nostri sa se poata bucura de o experienta placuta si relaxanta impreuna.

In ce situatii poate hotelul sa anuleze o rezervare?

Hotelul isi rezerva dreptul de a anula o rezervare in situatii care ar putea afecta reputatia sa. Acest lucru poate include cazuri in care oaspetele are un istoric negativ sau refuza sa prezinte actul de identitate. Ne dorim sa mentinem un mediu placut si sigur pentru toti oaspetii nostri si apreciem intelegerea dumneavoastra in aceasta privinta.

Plaja si piscina

Intrebări Frecvente

Locatia dumneavoastra dispune de plaja? Daca da, la ce distanta de hotel se afla?

Da, hotelul nostru beneficiaza de o plaja privata de aproximativ 10.000 mp, la care au acces exclusiv oaspetii hotelului. Amplasat chiar pe malul marii, hotelul ofera un acces direct la plaja din terasele sale, iar distanta pana la apa este de aproximativ 200 de metri. Astfel, va puteti bucura de o vacanta relaxanta si confortabila, avand marea la cativa pasi distanta.

Cum functioneaza accesul la plaja si sezlonguri?

Oaspetii nostri se bucura de sezlonguri gratuite pe plaja, insa este important de mentionat ca acestea nu pot fi rezervate in avans. De asemenea, primele doua randuri de umbrele de la malul marii sunt rezervate pentru oaspetii care au rezervat apartamente, asigurandu-le astfel un loc privilegiat pentru a se relaxa si a se bucura de soare.

Ce se intampla daca las obiecte personale nesupravegheate la plaja sau piscina?

Daca obiectele personale sunt lasate nesupravegheate timp de 30 de minute, angajatii hotelului le vor strange si depozita la bar. Prosoapele hotelului nu se restituie in cazul pierderii. Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru obiectele lasate nesupravegheate.

Cum functioneaza schimbul de prosoape?

La check-in, oaspetii primesc carduri pentru prosoape, care pot fi ridicate din zona piscinei. Schimbarea prosoapelor se face doar o data pe zi, iar la check-out, cardurile de prosop trebuie predate. Garantia pentru prosoape este de 100 lei, achitata la check-in si restituita la predarea cardurilor.

Apa din piscine este incalzita?

In cazul in care conditiile meteorologice necesita, atat piscina destinata copiilor, cat si cea pentru adulti sunt dotate cu un sistem de incalzire, pentru a va asigura un confort optim. Totusi, daca temperatura apei este deja ridicata, sistemul de incalzire nu va fi activat, astfel incat sa ne mentinem angajamentul fata de o experienta placuta si adaptata nevoilor oaspetilor nostri.

Cat de adanca e piscina pentru adulti? Dar cea pentru copii?

Piscina pentru adulti are dimensiuni generoase, cu o adancime variind intre 1,60 m si 2,10 m, oferind un spatiu ideal pentru relaxare si distractie. Aceasta masoara 25 de metri in lungime si 12 metri in latime. In plus, piscina destinata copiilor are o adancime de 0,65 m, asigurand un mediu sigur si placut pentru cei mici sa se joace si sa se racoreasca.

Plaja este echipata cu dusuri?

Desigur! Pe plaja, oaspetii nostri au la dispozitie dusuri pentru a se racori. De asemenea, in zona piscinei am amenajat dusuri special concepute pentru a indeparta nisipul de pe picioare, astfel incat sa va bucurati de o experienta confortabila si placuta.

Cate sezlonguri primesc pe plaja?

Pe plaja hotelului, fiecare membru al familiei se bucura de sezlonguri confortabile, iar fiecare familie beneficiaza de o umbrela si sezlonguri pentru toti cei din grup. Aceasta organizare nu doar ca ofera un loc ideal pentru relaxare, dar si asigura intimitate, permitand fiecarei familii sa petreaca momente placute impreuna, intr-un cadru confortabil si privat.

Sub umbrela stau mai multe familii?

Sub o umbrela pot sta doar apartinatorii unei camere/apartament – doar membrii unei familii.

In zona hotelului, plaja a fost largita?

Da, in zona hotelului nostru, lucrarile de largire a plajei s-au incheiat in anul 2021. Plaja noastra este echipata cu podete, facilitand accesul catre malul apei, iar sezlongurile sunt amplasate pana la firul apei pentru confortul oaspetilor.

Ce distanta este de la malul apei pana la sezlonguri?

Chiar daca au avut loc lucrari de largire a plajei in zona hotelului nostru, pentru a asigura confortul oaspetilor nostri, am amplasat sezlongurile in apropierea malului. Astfel, distanta de la malul apei pana la sezlonguri este redusa, deoarece acestea sunt pozitionate direct pe malul plajei.

Diverse

Intrebări Frecvente

Care este programul schimbului de lenjerie din camere?

Lenjeria este schimbata la fiecare doua zile, in timp ce menajul camerei se efectueaza zilnic pentru a asigura un mediu curat si confortabil. In plus, prosoapele sunt schimbate conform mesajului nostru pro natura, incurajand un consum responsabil si sustenabil. Astfel, ne asiguram ca oaspetii nostri se bucura de confort, pastrand in acelasi timp grija pentru mediu.

Ce dimensiuni au paturile din camere?

Paturile din camere sunt fiecare de dimensiunea 90×200 centimetri. Atunci cand sunt aranjate pentru a forma un pat dublu (adica 180×200 centimetri), ele sunt unite printr-un sistem de prindere special, asigurand confortul optim al oaspetilor. Astfel, puteti fi sigur ca veti beneficia de un spatiu de dormit confortabil in timpul sederii dumneavoastra.

Pot sa primesc patut pentru copil?

Da, puteti solicita acest serviciu gratuit in momentul in care faceti rezervarea camerei sau, alternativ, puteti anunta receptia hotelului in ziua check-in-ului. Astfel, ne putem asigura ca totul este pregatit conform dorintelor dumneavoastra.

Gasim medic la hotel?

Hotelul nu dispune de servicii medicale, dar in orice moment, puteti solicita receptiei sa ia legatura cu serviciul de ambulanta pentru problema dumneavoastra.

Camerele sunt echipate cu seif?

Fiecare camera este echipata cu un seif, oferindu-le oaspetilor posibilitatea de a-si pastra in siguranta bunurile personale. Aceasta facilitate contribuie la un sejur mai relaxant, permitandu-le sa se bucure de vacanta fara griji legate de securitatea valorilor lor.

Camerele au vedere la mare?

Datorita amplasarii hotelului direct pe plaja si a designului sau atent conceput, 90% dintre camere ofera o splendida vedere la mare. Celelalte camere dispun de vederi catre parcarea hotelului, piscina, mare sau lac, asigurand totusi o experienta placuta si variata pentru toti oaspetii.

Camerele sunt dotate cu aer conditionat?

Da, toate camerele sunt dotate cu un sistem de ventilatie, care ajuta la mentinerea unui confort optim in interior. Aceasta caracteristica permite oaspetilor sa se bucure de sederea lor intr-un spatiu placut si racoros.

Camerele au balcon?

Da, toate camerele sunt dotate cu balcon, oferind oaspetilor oportunitatea de a se bucura de aer liber si de privelisti frumoase. Acest spatiu suplimentar este perfect pentru a savura o cafea dimineata sau pentru a petrece momente de relaxare in serile linistite, completand astfel experienta de sedere la hotel.

Aveti camere si la parter?

Nu, spatiile de cazare destinate clientilor incep de la mezanin, care reprezinta un etaj intermediar intre parter si etajul 1. Acest aranjament ofera o atmosfera mai privata si linistita, asigurandu-le oaspetilor un sejur confortabil, departe de agitatia de la parter.