

Cautam Receptioner- pentru colaborare sezoniera
Am creat acest post pentru profesionistii artei ospitalitatii, al caror talent este sa creeze pentru oaspetii cu care lucreaza o experienta de gazduire peste asteptari. Hotelul nostru este locul perfect pentru tine, daca esti o gazda generoasa, calda si mereu bine-dispusa cand are musafiri.

Aplică la acest job dacă:
- Esti o persoana vesela si disponibila
- Intelegi ca oamenii sunt diferiti si trebuie tratati asa cum isi doresc
- Disciplina si atentia la detalii reprezinta valori in munca ta
- Ai experienta in activitate zilnica cu calculatorul
- Vrei sa oferi cea mai buna experienta all inclusive din Romania
Unde vei lucra:

Hotel Savoy, situat in Mamaia Nord, direct pe plaja.
Ai aici si link-ul pentru locatie.
Responsabilitățile tale:
- Sa intampini oaspetii hotelului cu un zambet si disponibilitatea de a le fi de ajutor.
- Sa introduci rapid si corect datele oaspetilor hotelului in sistemul nostru.
- Sa cunosti programul de gestiune hoteliera pe care il folosim.
- Sa inveti si sa respecti protocoalele hotelului nostru atat pentru primirea si cazarea oaspetilor, cat si pentru asistarea lor pe toata durata sederii.
- Sa colaborezi zilnic cu toate departamentele hotelului, pentru a asigura oaspetilor cele mai bune servicii.
- Sa inveti informatiile despre serviciile si facilitatile pe care le oferim.
- Sa te asiguri in fiecare zi ca esti informat despre noutatile in serviciile si facilitatile oferite oaspetilor nostri.
- Sa rezolvi nevoile oaspetilor nostri sau sa le adresezi colegilor care i-ar putea ajuta si sa urmaresti solicitarea pana in momentul in care oaspetele este multumit de rezolvare.
- Sa comunici calm si eficient cu toti oaspetii, asigurandu-te ca ii asculti in primul rand.
De ce merită să lucrezi cu echipa noastră?
- Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta, salariile in compania noastra sunt primite la timp si intotdeauna pe masura muncii depuse.
- Vei primi intotdeauna claritate si sustinere. De aceea la fiecare inceput de zi are loc o intalnire cu toata echipa din departament, unde discutam rezultatele precedente, problemele intampinate si ne asiguram ca fiecare are resursele necesare pentru a-si face excelent munca.
- Pentru ca atunci cand tu iti cresti standardele, intreaga noastra echipa creste, suntem atenti la dezvoltarea ta profesionala. Vei avea un plan de dezvoltare prin traininguri de specialitate, pentru a fi un expert in domeniul tau.
Completează formularul de mai jos si aplică!
Daca te-ai hotarat sa aplici pentru acest post, vrem sa stii care sunt pasii acestui proces de recrutare:
Pasul 1. Trebuie sa completezi formularul de aplicare. Completarea iti va lua cateva secunde.
Pasul 2. Asigura-te ca ai CV-ul pregatit cand completezi formularul, va trebui sa il incarci.
Pasul 3. Daca ai completat formularul si te potrivesti profilului pe care il cautam, vei ajunge sa ne cunosti fata in fata, la un interviu. Te vei intalni cu Andra Ihnatiuc, Manager Departament Vanzari
Pasul 4. Daca interviul decurge bine, vei primi din partea noastra oferta de angajare si datele colaborarii.
Pasul 5. In prima ta zi de munca te va primi o echipa vesela si pregatita sa te ajute sa te integrezi cu success in noul job.
Astfel, daca bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invitam sa aplici pentru ca abia asteptam sa te cunoastem.