operator contabilitate primara

Căutăm Operator Contabilitate Primara

Acest post este pentru tine, daca esti o fire proactiva, dispui de creativitate si viziune de ansamblu, esti pasionat de cele mai noi tehnologii si intrumente de lucru in plus esti binevenita chiar daca nu ai experienta.

Aplica la acest job daca:

  1. Esti o persoana procedurala, cu excelente abilitati de organizare
  2. Esti atent la detalii
  3. Ai atentie distributive
  4. Atitudinea si gandirea pozitiva fac parte din uniforma ta zilnica
  5. Iti place sa lucrezi in echipa
  6. Ai bune abilitati de comunicare si planificare
  7. Ai cunostinte MS Office

Unde vei lucra:

Vei lucra la Hotel Savoy, situat in Mamaia Nord.  

 Ai aici si link-ul pentru locatie.

Responsabilitățile tale:

  1. Inregistrare facturi, avize marfa si materii prime in sistemul de gestiune a stocurilor;
  2. Intocmire note de intrare receptie a marfurilor si materiilor prime;
  3. Inregistrare transferuri intre gestiuni si intocmire note de transfer;
  4. Inregistrare retete;
  5. Inregistrare consumuri marfa si materii prime pe gestiuni;
  6. Intocmire a necesarelor zilnice de marfa si materii prime pe baza cantitatilor primite;
  7. Intocmire rapoarte cu privire la stocuri, costuri;
  8. Indosariere si arhivare documente;
  9. Participare la  inventarierea lunara a gestiunilor de marfa si materii prime;
  10. Participare la inventariere anuala a patrimoniului societatii.

De ce merită să lucrezi cu echipa noastră?

  1. Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta, salariile in compania noastra sunt primite la timp si intotdeauna pe masura muncii depuse;
  2. Vei primi intotdeauna claritate si sustinere;
  3. Pentru ca atunci cand tu iti cresti standardele, intreaga noastra echipa creste, suntem atenti la dezvoltarea ta profesionala. Vei avea un plan de dezvoltare prin traininguri de specialitate, pentru a fi un expert in domeniul tau.

Completează formularul de mai jos si aplică!

Daca te-ai hotarat sa aplici pentru acest post, uite care sunt pasii procesului de recrutare:

PASUL 1. Trebuie sa completezi formularul de aplicare. Completarea iti va lua doar cateva secunde;

Asigura-te ca ai CV-ul pregatit cand completezi formularul, va trebui sa il incarci.

PASUL 2. Daca ai completat formularul si te potrivesti profilului pe care il cautam, vei ajunge sa ne cunosti fata in fata, la un interviu. Te vei intalni cu doamna Director Economic al societatii noastre;

PASUL 3. Daca interviul decurge bine, vei primi din partea noastra oferta de angajare si datele colaborarii;

In prima ta zi de munca te va primi o echipa vesela si pregatita sa te ajute sa te integrezi cu succes in noul job.